Általános Szerződési Feltételek

KUTYAKOCSI VÁSÁRLÁSI/BÉRLÉSI FELTÉTELEK

Kedves Vásárló, A jelen tájékoztató célja, hogy Megrendelőként a közöttünk létrejövő jogviszony részleteit, jogaidat és kötelezettségeidet megismerd és a megrendelésed folyamatával teljeskörű tájékoztatást kapj. 

Vállalkozás: DOS-TRADE Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság 

Székhely: 2600 Vác, Gerle utca 9. 

Adószám: 21151091213 (a továbbiakban: Vállalkozás) 

Kapcsolattartó: Dóczi Boglárka

E-mail cím: info@mozgolodog.hu 

Weboldal: https://kutyakocsi.mozgolodog.hu 

Közösségi oldal: https://www.facebook.com/search/top?q=mozgol%C3%B3dog%20kutya-fizioter%C3%A1pia

Üzlet (átvételi pont): 2600 Vác, Gerle utca 7. 

A jelen tájékoztató és az abban foglalt általános szerződési feltételek kiterjednek minden, a Mozgolódog kínálatába tartozó, Megrendelő által előrendelhető kutyakocsikra és szolgáltatásokra.

I. A RENDELÉS MENETE 

A kutyakocsi megvétele esetében

  1. Kérjük, töltse ki a lent található „Megrendelés” gombra kattintva a megrendelő lapot, majd küldje el nekünk a „Küldés” gomb segítségével!
  2. Ezután e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és időpontot egyeztetünk egy személyes találkozóra, ahol levesszük a kutyus méreteit. (Helyszín: méretvételi/átvételi pontjainkon.)
  3. A mérést követően 1 héten belül kiküldjük az árajánlatot, annak elfogadása után, a gyártást megkezdjük, a termék 2-3 héten belül elkészül.
  4. Időpontot egyeztetünk az átvételre/próbára, ahol megtanítjuk a kocsi használatát és megbeszéljük a szükséges tudnivalókat. (felhasználási feltételek, garancia, stb.)

Fontos tudnivalók:

  • Az árajánlat elfogadása után utalással vagy készpénzben tud fizetni. Amennyiben az utalást választja, úgy az átadás napjáig szükséges elutalni a kocsi árát. Amennyiben a készpénzes fizetés mellett dönt, úgy elég az átvétel napján, személyesen fizetni a terméket.
  • Az e-mail-ben történő egyeztetést részesítjük előnyben, 1-2 napon belül igyekszünk válaszolni minden kérdésükre.
  • Az átvétel során előfordulhat, hogy utólagosan igazítani kell a kocsi méretein.
  • A kutyusok remekül alkalmazkodnak a kocsikhoz, felvétel után pár perc alatt képesek megtanulni használatát. Előfordulhat azonban, hogy több alkalom kell a kutyusnak, mire megszokja annak jelenlétét, működését, ebben természetesen segítséget nyújtunk. 
  • A garancia 12 hónapra szól, melyet a felhasználási feltételek betartása mellett kialakuló meghibásodásokra lehet beváltani. Amennyiben 1 év eltelte után jelentkezik probléma, úgy a javítási díj megtérítése mellett tudjuk vállalni a helyreállítást.

Méretvételi és átvételi helyszínek: 

  • 2600 Vác, Gerle utca 7. (Mozgolódog)
  • 1048 Budapest, Falemez utca 7. szám melletti üzlethelyiség (Ebfizio üzlethelyiség)
  • Kiszállást csak nagyon indokolt esetben tudunk vállalni kiszállási díj felszámolásával. (indokolt esetek: kutya szállításának megoldhatatlansága.)

A kutyakocsi bérlése esetében

  1. Kérjük, töltse ki a lent található „Kölcsönzés” gombra kattintva az igénylőlapot, majd küldje el nekünk a „Küldés” gomb segítségével!
  2. Ezután e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és időpontot egyeztetünk egy személyes találkozóra, ahol levesszük a kutyus méreteit.
  3. A készleten lévő kocsit a letét befizetése után, bérlési szerződés aláírása mellett átadjuk, egy előre egyeztetett időpontban. Amennyiben nincsen készleten a kutyus méretének megfelelő kocsi, úgy annak gyártása 2-3 hetet vesz igénybe. 
  4. Időpontot egyeztetünk az átvételre/próbára, ahol megtanítjuk a kocsi használatát és megbeszéljük a szükséges tudnivalókat. (felhasználási feltételek, letéti díj, bérlési díj, bérlési szerződés)

Fontos tudnivalók:

  • A letéti díj a kocsi teljes árának 80%-a. A pontos ár megszabásához, méretvételre van szükség. 
  • A bérlésnek napi, heti és havi díja van. Havi díjat teljes hónapnál szükséges fizetni, ha a hónap nem teljes ott napi és heti díjjal számolunk. 
  • A letéti díjat utalással vagy készpénzben tudja fizetni, melyről átvételi elismervényt (nyugta) adunk. Amennyiben az utalást választja, úgy az átadás napjáig szükséges elutalni a letéti díjat. Amennyiben a készpénzes fizetés mellett dönt, úgy elég az átvétel napján, személyesen fizetni.
  •  Ha a kocsit visszahozzák és az megfelelő, használható állapotban van, úgy a bérlési díjat levonjuk a letéti díjból és a különbözetet visszafizetjük.  
  • Az e-mail-ben történő egyeztetést részesítjük előnyben, 1-2 napon belül igyekszünk válaszolni minden kérdésükre.
  • Az átvétel során előfordulhat, hogy utólagosan igazítani kell a kocsi méretein.
  • A kutyusok remekül alkalmazkodnak a kocsikhoz, felvétel után pár perc alatt képesek megtanulni használatát. Előfordulhat azonban, hogy több alkalom kell a kutyusnak, mire megszokja annak jelenlétét, működését, ebben természetesen segítséget nyújtunk. 
  • A kocsiról átadás előtt jegyzőkönyvet és képet készítünk, melyet visszavételnél ellenőrzünk az esetleges károsodások végett. Amennyiben jelentősebb károsodás keletkezik, úgy a letéti díjból levonjuk annak javítási költségét.
  • A bérlésről bérlési szerződést írunk. A visszaadás alkalmával a bérlési szerződés megszűnik.

Méretvételi és átvételi helyszínek: 

  • 2600 Vác, Gerle utca 7. (Mozgolodog)
  • 1048 Budapest, Falemez utca 7. szám melletti üzlethelyiség (Ebfizio)
  • Kiszállást csak nagyon indokolt esetben tudunk vállalni kiszállási díj felszámolásával. (indokolt esetek: kutya szállításának megoldhatatlansága.)

II.FIZETÉSI FELTÉTELEK

1./ Megrendelő a megrendelt termék(ek) ellenértékét főszabály szerint személyesen az átvételkor, a megjelölt átvételi helyszínek egyikén készpénzes fizetés útján fizetheti meg. 2./ Vállalkozó választása esetén a fizetés banki átutalás útján is teljesíthető, ennek lehetőségéről a Felek külön egyeztetnek. 

III. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, HATÁLYA ÉS MÓDOSÍTÁSA. A FELEK KÖZÖTTI KAPCSOLATTARTÁS. 

1./ A jelen megrendelési feltételeket tartalmazó tájékoztató 2021. szeptember 05. napjától visszavonásig érvényes és az egyidejűleg a Felek között létrejövő szerződés elválaszthatatlan részét képezi, a megrendelés leadásával Megrendelő az alábbi tájékoztatást tudomásul veszi, az abban foglaltakkal egyetért és tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. 

2./ Vállalkozó fenntartja a jogot jelen vásárlási feltételek vonatkozó jogszabályok keretei között történő módosítására és kiegészítésére. A módosítását vagy kiegészítését követően annak tényéről Vállalkozó e-mail útján valamennyi Megrendelőjét, akivel Vállalkozónak aktív jogviszonya áll fenn tájékoztat azzal, hogy a már megkötött szerződések vonatkozásában a módosítások és kiegészítések csak Megrendelő kifejezett, erre vonatkozó írásbeli, e-mail útján közölt hozzájárulásával lépnek hatályba. A Vállalkozóval a módosítást követően szerződött Megrendelőkre, a módosított szerződési feltételek irányadók. 

3./ Szerződő felek egymás között az e-mail kommunikációt írásbelinek tekintik, amely során jogosultak a megrendelés tárgyának teljesítéséhez szükséges információkat egyeztetni. 

4./ A felek között létrejövő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre azáltal, hogy Vállalkozó megküldi a „Vásárlási Feltételek” elnevezésű dokumentumot vagy annak elérhetőségére mutató linket Megrendelő részére, Megrendelő pedig annak teljes tartalmát akaratával megegyezőként, magára nézve kötelezőként ismeri el, azzal, hogy a szolgáltatás igénybevétele mellett dönt, így a kívánt terméke(ke)t Vállalkozótól megrendeli. 

5./ Vállalkozó a Megrendelővel történő kapcsolatfelvételkor tájékoztatja Megrendelőt Adatkezelési Tájékoztatójának elérhetőségéről. Az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakhoz Vásárló a megrendeléssel – valamint a szerződés létrejöttét megelőző, a rendelésfelvételhez szükséges egyezetetések folytatásával – Megrendelő az abban foglalt adatkezelési folyamathoz hozzájárulását adja. 

6./ A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre a mindenkor hatályos magyar jogszabályok az irányadók, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseire.